tisdag 1 juni 2010

Tisdag 1 Juni

Hej!

Idag har jag fyllt år.. blir 24 år idag.. tiden går fort..

Värmlandsborr AB
började dagen med att åka till Ransäter och fotograferade lite när Värmlandsborr fixar bergvärme åt Geijersgården. Dem ville ha bilder att använda på hemsidan och lite porträtt på personalen och bilderna från idag blev riktigt bra faktiskt! (visar en liten här bara)

min dag 1 Juni
Efter det så uträttade jag några ärenden och sen åkte jag och L till Expert på Bergvik och testade 3D TV! Det var hur coolt som helst, vilket djup det blev i bilden! Dock blev man lite snurrig i huvudet efter ett tag.

min dag 1 Juni
Efter det åkte vi till Möruddens camping på Hammarö och tog en cola i solen...
min dag 1 Juni
min dag 1 Juni
Gick ut till vattnet och satt där och satt.. L Solade lite och jag kröp runt och fotade och så nere vid vattnet och i gräset.
min dag 1 Juni
Fint vid Vänern..
min dag 1 Juni
Fint i gräset också.. såhär ser det nog ut för myrorna eller nåt =)

Sen la jag mig också ner en stund och fotade upp i skyn :P
min dag 1 Juni
Blev en sån bild som säkert kunde sälja bra på en bildbyrå =)
min dag 1 Juni
Jag som kollar ut över Vänern lite..

Efter Mörudden åkte vi ut till ICA på Välsviken och skulle köpa lite kaffebröd och då var där ett stort farthinder till den enda ingången, och min bil är inte så hög så jag fick köra jättemycket snett över och då gick det nätt å jämnt.. lite "småtöligt" att ha så låg bil, det är inte praktiskt så ska aldrig mer åka till Välsviken förens jag skaffat en annan bil (det är på gång, ska sälja min Golf snart)
Men vi tog oss därifrån iaf och åkte till min storasysters kille som fyllde år igår och fikade lite.

min dag 1 Juni
På vägen hem stannade vi till hos mamma också och där va hundarna ute å lekte som vanligt

Och nu uppdaterar jag bloggen efter att ha ätit en stor portion med min favoritmat! LASAGNE! =)

Ha det bra!, Vi kanske hörs i morgon!

2 kommentarer:

Anders Nordlén sa...

Grattis grattis då gamling :)

Erik Nygren sa...

haha Tack så mycket unge man!