onsdag 9 juni 2010

Juni

Har vart lite slö på att uppdatera bloggen, ber om ursäkt för det..

Förra veckan sålde jag min älskade Golf 4...  den beiga låga saken..
Abstinensen efter en ny Golf 4 blev stor ganska omgående så idag var jag i Borås och hämtade en lite mer praktisk version av Golf 4 som är något längre och med mer plats i bagaget =)
Audi Allroad
På vägen dit det regnade för det mesta...
Audi Allroad
Mer regn..

Sen kom vi fram och fick syn på en fin vit Volkswagen som, kanske inte glänste i regnet men.. ni förstår vad jag menar =)
GOLF+IV+VARIANT-29
Stilig va? Perfekt fotobil!
Ska väl tuffa till den lite så den inte ser så gubbig ut, men det får bli på fredag =)
GOLF+IV+VARIANT-28
Efter lite översyn och provkörning samt betalning. så bar det av hemåt med nyförvärvet!
Se så nöjd jag är!

Skall antagligen byta operativsystem till MAC i veckan också... kommer inte bli nå töligt!
blir nog en imac...

Mer roliga grejer har hänt!
Min kompis Jesper kom hem tillbaka till Forshaga efter sin halvår långa "backpacker" resa idag.. var tvungen att åka å säja häjj och ta nån bild.. Välkommen hem!!
Jesper is home again
Tillbaks i FiF..

har haft lite studentplåtningar i veckan.. och i morgon är den stora studentdagen i Karlstad och ja kommer väl flänga runt lite här å där i min vita golf =)

Vi hörs på fredag!

Inga kommentarer: