lördag 8 maj 2010

Lördag 8 Maj

Hej allihop!

Jag har varit lite seg på att blogga den senaste veckan. Har inte haft något särskilt att blogga om men nu tänkte ja slänga in några bilder iaf..

Jag har gjort en ny adress till min hemsida. På så vis förstår man direkt att det handlar om foto. Jag kommer ha kvar min gamla också men tyckte det va kul att ha en lite enklare också. Har ju eriknygren.com nu, och jag har skaffat ENfoto.nu också..
EN är mina initialer då.. så Erik Nygren foto igentligen.

Har designat dekaler som ja satt på bilen också.
Lika bra att göra reklam när man är ute och åker ju =)
bolfen+dekaler-2
Så ser det ut från sidan.. så när ni ser den här bilen ute å åker så vet ni att det är jag =)
bolfen+dekaler-1
Har en i bakrutan också med telefonnummer på så kunder kan ringa direkt eller spara numret om dem vill =)

För någon helg sen så ja å grilla hos Mamma och då va min storasyster där med sin dotter, inte så ovanligt att hon fastnar på bild när jag har kameran med mig =)
Grilla+döle-79
Grilla+döle-72
Grilla+döle-15
en liten grillbild också =)

Idag ska jag nog åka till Värmlands Museum och kolla på utställningen 100 lpm foto som hänger där tills i morgon.

Det var allt för idag, vi hörs en annan dag!

1 kommentar:

Lisa sa...

Ja, det är nog en bra ide ;) Vart kommer du från? Snyggt det blev på bilen! :)