söndag 9 maj 2010

100 Lpm FOTO

I helgen har jag vart på fotoutställning på Värmlands Museum, 100 lpm FOTO.
dock va det inte 100 utställare, så ja får nog ställa ut nästa år tror jag :)
blogg9Maj-2

blogg9Maj-1


Jag röstade på nr 21 =)


Jag har monterat min internetadress på en hästtransport också =)
blogg9Maj-3

Kan ju vara bra eftersom den är ute och åker mycket =) Det är mest lillasysters Havremoppe som åker i den där kärran =)

blogg9Maj-4
Så ser det ut framifrån.. det syns lite därifrån också.. kanon dä =)

Fick en rolig bild på Leia i helgen
blogg9Maj-5
haha =) hon lekte med den trasiga bollen för fullt.. snyggt att tänderna syns =)
bilden är tagen med snabb slutartid mitt i att hon skakar huvudet fort :P

EN annan grej som hände idag, var att en kompis till mig har målat mina sommarhjul till golfen :)
lackafälgar-13
Blev superfint.. så nu kommer det vara svart i mitten av hjulen och beige på fälgkanterna.. kommer bli kanon tror jag.. på torsdag eller nåt ska ja montera dem tänkte jag =)


Mer blev det inte i bloggen idag..

Ha det bra allihop!

1 kommentar:

Jeanette sa...

svar: Åhh tackar så mycket :D
Jag vann ju inte men det var en man som var kanske runt 40 års ålderna och hade bilderna "så som jag ser det".
Tack för du röstade :) Glad jag blir!