torsdag 2 juni 2011

Halvvägs till 50

Bild1: Dricker min första läsk sedan Februari (firar ordentligt med andra ord!)

Tårtkalas utomhus i Junivärmen =)








Bildbomb idag igen!
Jag verkligen avgudar objektivet jag lånat från Canon! ett fast 135mm F2.0 L
Ett sånt bara måste jag ju ha framöver till alla sköna sommarporträtt på bröllopspar och barn och djur och familjer med mera! Jag tror samtliga bilder här ovan är fotade på full öppning och dem är knivskarpa! (syns kanske dåligt på bloggen)

Jag tror att min familj tycker att jag blivit långhårig och skäggig för jag fick både hårtrimmer och en rakapparat i present! Sen fick jag en Coca Cola flaska paketerad så man trodde det var en vinflaska också! Kul!
Sen fick jag ett objektiv också! Till iPhone! hahaha! Visar det i ett separat inlägg!
Och några kuvert med bidrag till kläder och skor fick jag också.. Behöver lite mer shorts i sommar!

Tack familjen för att ni kom på tårtkalas!

Inga kommentarer: