måndag 22 november 2010

Bakom kulisserna

Hej!

Nu va det ett tag sedan jag skrev här så ja tänkte göra ett inlägg.

För ett tag sedan fotade jag porträtt + lagbilder på GS86 A-lag Herrar och GS 86 Juniorer.
Vi fick vara i ett spegelsalsliknande rum i sporthallen på lärcenter i Forshaga.
Som bänk använde jag aerobicpallar =) Funkade bra..

Eftersom ja jobbat som skolfotograf så använde jag samma "setup" på blixtarna som vi gjorde där.
Funkar kanon och blir skuggfritt nästan.
Stativet och kameran står till höger i bild en bit bakom blixtarna.
Mina 2 andra blixtar står i ena hörnet för att köra porträtt med, På så vis slipper jag ändra om gruppblixtarna för att ta porträtt och det sparar tid.

Ska försöka uppdatera lite oftare framöver. =)

Ha det så bra så länge!

Lagfotografering GS 86 - Forshaga

Inga kommentarer: