fredag 30 juli 2010

iPhone 4

IMG_5378
Idag släpps Apples nya iPhone och jag skulle in och kolla på mina reklamblad idag så ja tog vägen förbi Teliabutiken och hoppade ur och tog nån snabb bild på dem som köade.
Kön sträckte sig runt hörnet och nästan hela vägen till systembolaget som ligger mitt emot Forex, och hemköp.
IMG_5377
VF var där och gjorde reportage =) Fotografen i röd jacka tror jag heter Erik Mårtensson.
Brukar läsa hans blogg.. han är grymt duktig och använder ofta trådlösa kamerablixtar.
IMG_5384

Jag har inte skaffat en iPhone 4 men jag är grymt sugen på en!
Har du som läser skaffat en än? =)

1 kommentar:

Therese sa...

SV:Tack så mycket!,det känns bra med en ny kamera,nu slipper jag be jeanette om att fota saker och ting ;)
och föressten Grattis du gissade rätt på Ullared,så nu har du en länkning på våran blogg!:)