fredag 23 juli 2010

Fotografering på Opelklubbens 25års jubileum

Svenska Opelklubben 25 år
En flagga på campingen på Kolsnäs.
Efter en dag i Sunne på kolsnäs så kan det se ut såhär i datorn..
Skulle ta enskilda bilder på alla medverkande ekipage i Svenska Opelklubbens 25års jubileum och därefter tillverka en ram med lite information om vart och när etc dem hade varit.. Detta ska sedan skrivas ut och sättas i en specialram.

Det blev 112st bilder som skulle göras iordning och skrivas ut, och bråttom är det så hinner inte skicka efter på nätet utan måste skriva ut dem själv.
På bilden ovan syns en del av hur det blir.

Svenska Opelklubben 25 år
Här parkerade ja bilen.. första timmen regnade det så ja fick gömma alla papper i bagaget och springa dit och kryssa vilka som blivit fotade :P
Jag älskar min Kombi! den är så bra för allt sånthär!

Svenska Opelklubben 25 år
Här åt jag lunch idag.. klockan var 12:50 när vi kom dit och då var dagens lunch redan slut.. då har man inge stort lager iaf ? fick bli en fralla och en läskeblask istället för pannbiffar och potatis :P

Alla dem 112 bilderna är nu printade och redo att levereras!

Nästa fotouppdrag sker på Lördag i Säffle!
Skall fotografera på Status Quo spelningen där min tremänning spelar i förbandet Mr Q.
kommer få tillträde till backstage också, tar med ringblixten och hoppas få några nice bilder backstage där ;)

1 kommentar:

Anders Nordlén sa...

Nu blev jag ju nyfiken på hur de ser ut med ram och allt :P