torsdag 4 mars 2010

Torsdag

Har vart lite dålig på att blogga senaste tiden..
har inget särskilt intressant att blogga om och ja gillar inte att skriva blogginlägg utan bilder i men här kommer en liten uppdatering iaf =)

Tandläkare
Va hos tandläkaren idag, i Kil
en vanlig undersökning bara..

sen åkte jag till Karlstad där jag och martin skulle införskaffa material till våra skyltfönster.. det gick bra och vi köpte nåra stora skivor som vi ska måla å hänga upp i fönstren sen..
OSB skiva
Tur att Martins bil har takräcken =)

I morgon ska vi väl såga lite och måla å hänga upp dem där skivorna i fönstren så vi kan ta ner den fula pappen som sitter uppe nu.

Sen ska vi fixa lite solfilm och dekaler och sen måste jag välja ut lite bilder att printa ut å sätta i fönstren också.. har 2 färdiga bilder iaf.. men behöver fler än så..

Skulle behöva någon som ställer upp för att agera student så att jag kan få ha bild på det i skyltfönstret.. så om nån är intresserad av det så fixar vi det utan kostnad såklart.. hör av dig till mig isåfall..

ha det så bra så länge.. tjenamoss..

Inga kommentarer: