tisdag 19 januari 2010

19 Januari 2010

idag har jag börjat motionera.. och det beror inte på julmaten för det äter jag knappt något av :P men jag dricker mycket coca cola och det har sina bieffekter.. :P

Jobbar på min affärsplan också för att ansöka om starta eget bidrag :)

tog en liten promenad med mitt fasta 50mm i Forshaga förut idag..

My car
Bilen gråter is.. den gillar nog inte att stå ute och frysa dygnet runt..
no title
Rätt eller fel sätt att åka bob på ? fötterna rakt bakåt.. skumt..
Ice
Ice
Hittade lite is också..
Trashbin
Snygg soptunna eller ? :D
Broken glass
Trasig bakruta..(inte min) antagligen någon som gjort inbrott.. vilka as..
Semlor
semlor.. gott det, köpte inga dock..
ICE
Is i blomlådan på balkongen.. (kraftigt cropad)
Oranges
När vi kom in igen så trampade ja på stegmaskinen som vi köpt, blev typ 200 steg.. den ä bra jobbig alltså.. efter det tog ja en apelsin och ett glas vatten.. :)
Chanel prints
lite senare på eftermiddagen kom min syster förbi och hämtade skiva med bilder på Chanel och hon fick några utskrifter också.. efter det gick jag ut å tog en joggingtur (utan kamera)


ha det bra..

och kommentera gärna !

Inga kommentarer: