fredag 23 oktober 2009

På förmiddagen var vi på föreläsning med Kristoffer Appelquist i Karlstad.
Det var riktigt intressant och underhållande faktiskt!
Nedan följer några bilder..

Kristoffer Appelquist
Kristoffer Appelquist
Kristoffer Appelquist
Kristoffer Appelquist
Kristoffer Appelquist
Pressen va där och fotade också...

Även om föreläsningen var en av höjdpunkterna på dagen så slår det inte på långa vägar det jag har framför mig nu..
Har varit på posten och hämtat ut mitt nya kamerahus idag =)

5D Mark II

Ska bli kanonbra att kunna ha ett teleobjektiv och ett vidvinkel på en varsin axel när man fotar något viktigt..

Får nog prova videofunktionen nån dag också..

Har varit på Prepare i Karlstad och hämtat ut min andra tröja med logga på nu.
Tog en röd den här gången för att synas när man är ute.
som t.ex i morgon, tänkte ta på mig den på Fest & Bröllopsmässan i Karlstad i morgon.

Nu är det helg.. så ni får ha en trevlig helg allihop! Ha det gött!

Inga kommentarer: