lördag 26 september 2009

Har sett en kändis i Mitt i City idag..
Claes Eriksson på Mitt i City
Claes Eriksson från Galenskaparna

foto+26sept-2
Blombindartävling i Mitt i City..


Efter stan va vi på lite trav på färjestad, Unionstravet..
Unionstravet_färjestad-9
Kom fram 3 killar och bad mig plåta dem bara sådär.. Ja kanske såg ut som en tidningsfotograf och dem ville vara med i tidningen.. men jag spelade med och fotade dem och bara för det så får dem va med här istället för i nån tidning då =)
Unionstravet_färjestad

Såg Leif "LOKET" Olsson också :)
Unionstravet_färjestad-4

Såg en man som följde travet noga.. han stod i väldigt fint ljus så ja va tvungen att sno en bild på honom..
Unionstravet_färjestad-31
jag gillar den :)

Jag önskar att jag va så modig att ja bara kunde gå fram till någon och fråga om man får ta en bild..
Någon som har nåt tips på vad man ska säga ?
-Hej, Får jag ta en bild på dig?
-Varför då?
- ... eeh.. för jag vill ?
nää så kan man ju inte säga.. man måste ju ha nåt bra att säga som svar på varför..

Ge mig gärna tips på vad man kan säga , jag vill ju inte hålla på att fotografera massa människor i smyg hela tiden =) hehe...

Nu blir det soffan.. har köpt en Lördagsgodispåse med Madagascar 2 motiv.. :)

ha det bra allihop!

Inga kommentarer: