onsdag 12 augusti 2009

Har inte bloggat på några dagar..

Tänker inte skriva jättemycket.. men jag lägger upp några bilder från senaste veckan i kronologisk ordning..

signe
1års Kalas i Torsby.. Signe här som fyllde år :)

cupola
Återförsäljarträff på Cupola i Lidköping

Axevallatravet
Axevallatravet med Cupola

axevalla stallbacken
Stallbacken på Axevalla med Guider

Mikael J Andersson
Mikael J Andersson från Karlstad

Magnus Jakobsson
Magnus Jakobsson, på prisutdelningen

Läckö slott
Hemfärd från Lidköping med ett stopp vid Läckö Slott.
Har aldrig varit där men det va kul att se hur det va på "den" tiden.

Läckö Slott
Canon ?! :)

Man fick inte fota inomhus på grund av att dem hade upphovsrättsskyddat material ifrån olika museér där inne (sa dem) , så blev bara bilder utomhus..

Jag bakom Läckö slott
Hitta ett konstigt djur bakom slottet som ja va tvungen att plåta..
Fin utsikt bakom där..

läckö slott
sen åkte vi..

och stannade till vid nån fiskeby som hette Spiken.. men har inte lagt upp några bilder därifrån..

Nu är jag hemma.. ska packa i ordning lite fotogrejer, i morgon ska jag till Säffle och fota braskaminer..

Ska till Växjö på Söndag.. har fått jobb som skolfotograf så det är nån utbildning innan.
Är jag och en till från Karlstad men ja vet inte vem än, tanken är nog att vi skulle samåka ner.

nu ska ja gå från PCn.. ingen som vill ge mig en Mac ? :D

ha det fint!

3 kommentarer:

PysselPyret sa...

Alltid kul att hitta bilder på Signe på din blogg. Vi kommer väl antagligen ner på fredag då om inte Marcus har andra planer. Du får nog räkna med lite redigering dock. Sixten har varit framme och signerat Signe på kinden. Hon gnällde inget så hon hade nog jobbat sig fram till de märkena kan jag tro =)

Erik Nygren sa...

:) låter bra det.. ska bygga om vardagsrummet till studio då :)
ojdå! men det löser vi.. :) Vi ses

annika sa...

hej!! vad bra att du f[tt jobb!!!

h'rlig att g[ p[ kurs och va borta en vecka.. n'r p[ s;ndag [ker du?? vi kanske hinner ses en liten stund innan...
kram!! se till att va ledig p[ dopet bara... haha