onsdag 15 juli 2009

Svensk sommar

Vilket väder vi har just nu, ena dagen är det fint och andra dagen regnar det.
rain
Se va kul det ser ut..

Mitt balkongräcke
Blir blött inne på balkongen tillome..

View from the balcony
Det va en fin himmel igårkväll :)

Angående praktiken på Kiwa foto då.. Han som har ateljén ska ha semester så dem kommer inte fotografera något. Men jag kommer få framkalla filmrullar i 4 veckor om jag vill. Låter inte så kul när jag vill fotografera.
Har försökt få tag på några andra fotografer och skickat några nya mail till NWT så får vi se hur det går.

I morgon åker jag och Linnea till Göteborg med hennes Mor å Far..
Vi bestämde oss för att köpa en liten kamera som vi kan ha med lite överallt och även filma lite i HD kvalitet med så vi köpte en Canon IXUS 100 IS tillsammans idag.
New camera :)
va ju tvungen att ta en bild på den också såklart.. :) Köpte med en IXUS väska och 4gb SDHC minne.

kommer kanske blogga lite ifrån Göteborg, vi får se, annars kommer ett långt inlägg på söndag eller måndag :D

Ha det så bra!

Inga kommentarer: