fredag 24 juli 2009

Hej hej välkommen!

Idag har vi vart på stan lite. Jag har kollat på Imac och försökt leta upp en BMX, men på solsta cykel hade dem inte såna?! Va ä dä för cykelaffär igentligen?
aja, på Torget va det några som hade möhippa när vi gick förbi.
Möhippa på Stora torget
Dem bad en främling att hänga en korv i ett snöre runt midjan å sen skulle han svinga den mellan benen på sig själv... haha :)

Gick ett tag på stan.. jag köpte en almanacka som man kan skriva ut egna bilder å sätta i som fram och baksida, och 3 st nyckelringsramar.. och hårvax.
på stan
Tog kort rakt uppåt inne i stan.. mitt hår blev visst med på bild..

Skulle ut till Ikea efter stan och köpa såna där lister man kan ställa fotoramar på, blev 2 st vita såna som hamnar i hallen. Såg Anders Hansson också, fotograf på NWT.
lite fränt..
har ingen bild på listerna än, men det kommer när ja monterat upp dem.

På vägen till Ikea så såg ja min drömbil på bergviksparkeringen!
va tvungen att svänga in å gå å titta.. och ta några bilder..
Hummer H1
Cool!
Hummer H1
Hummer H1

Väldigt cool bil! Sån ska ja ha nångång i livet..

Efter ikea åkte vi till Maxi för att köpa lite mat till ikväll och lite Coca cola.. det är ju helg nu! Vi försöker att bara dricka coca cola på helger.
eftersom vi nyligen skaffat Icakort så ville jag prova på såndär ica självscanning! så vi reggade korten för sånt och haffade en scanner :)
ICA MAXI självscanning
Va tvungen att ta en bild på den också :) har köpt en papperskasse och schampo hittills på bilden.. :P
blev rätt frän bild :)

I morgon ska jag upp till gamla flygplatsen och fota när dem ska köra bil där ute.
kommer ha en neongrön reflexväst på mig antagligen :) snyggt dä..

Nån dag framöver här tänkte jag göra ett litet inlägg om min kamerautrustning..
vore det kul att se eller kan ja skippa det? vad tycker ni?

Nu blir det film, sen mat.. Gone in 60 seconds blir det först :)

Just ja! Såg en grymt bra film igår! "Paul Blart Mall Cop"
SE DEN! jäkligt bra film!

Trailer här! :)

ha det bra nu! Tjoflöjt!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Svar: Tack så mycket :D