tisdag 7 juli 2009

Blev inringd på att jobba lite med bilrekond idag.. eller, dem ringde igår, men ja jobbade idag.
trött som bara den i morse.. kunde inte sova inatt, somnade nog efter 4 tror jag, sen upp 6:30 och åka till jobbet.. blir tidigt ikväll..

blog
här är jag på jobbet.. dem 2 bilarna i bakgrunden har jag gjort helrekonder på idag..
blog
kolla va blankt det blir (har iofs inte lagt lackskyddet där än, lite torkat vatten på lacken fortfarande)

blog
På lunchen kikade ja lite på videoguider för Lightroom.. nörd ja vet =)

efter att det varit uppehåll hela dagen så började det såklart att regna igen sen..
It´s raining
en brunn som vattnet rinner ner dåligt i :D
rain
ett välpolerat biltak i regn är fint på bild.. dock lite uttjatat motiv =)

aja nu är jag hemma igen iaf.. i morgon ska jag nog åka å kolla på när nån fotograf, vem det nu va skulle fota hästar nånstans här i krokarna.. ska ta reda på mer om det där snart..
kommer nog lite bilder från det i morgon =)


Skriv gärna en kommentar, fråga nåt eller vad som hellst.. är lite dött i min blogg =) hehe..

ha det bra!
hejsvejs..

2 kommentarer:

Krille sa...

Hoppas han ringer och ber dig jobba igen, för detta var ett snyggt inlägg ;)
Bilden på brunnen va något speciellt tyckte jag.

Erik Nygren sa...

hehe.. Tack :)