söndag 26 april 2009

adidassuperstar
va in till Karlstad i fredags ock skulle handla nya skor, mina gamla converse allstar ger mig ont i fötterna så nu när dem är ganska gamla så ska jag kosta på mig nya skor.. som tur va så va dem på rea också! =) 499 istället för 799..

fotografmartin.nu
Va in till fotografmartin.nu en sväng efter inköpet och hälsade på... Mycket coolt med fotostudio! :)

I helgen har jag varit i Torsby.. och gissa vad dem hade i en affär där då?! Min drömkamera! (i rimliga mått mätt)
5DmarkII
EOS 5D Mark II för 26 000!! (utan objektiv) underbart att få se en live och hålla i den å klämma lite! kul att en liten butik i Torsby hade den inne men inte en enda affär i Karlstad lär ha den på lager lixom =) Får hoppas ja kan jobba ihop en sån kamera inom en inte allt för lång framtid :)

ha det

Inga kommentarer: