torsdag 19 mars 2009

hittade inte tidningen i affären igår så blev ingen bild på omslaget tyvärr..
mitt exemplar av tidningen borde ju komma på posten snart tycker jag.. därför ja inte köpt nåt än..

igår va vi iaf å storhandlade, det har vi aldrig gjort förut tror jag.. vi tog till och med en kundvagn..

hittade ful frukt också
ful frukt
man ser ju på dem att dem är fula, inte hade dem behövt skriva det på varje :D

norskar storhandlar
såg några norskar som storhandlade också.. 2 fulla kundvagnar hade dem..
kolla va mycket dem packat in i takboxen! kan inte varit billigt..
(regnumret är photoshoppat)

Ikväll ska jag försöka mig på att göra en kopia av Ullvanten filmen och få ut den på DVD samt förbereda för Youtube premiär. Väntar på godkännande av alla skådisar bara..

tjoo

1 kommentar: