torsdag 12 februari 2009

Idag har jag och Linnea varit på örsholmstjärn en sväng på förmiddagen, runt 10, och kollat på när Janne Flash provkörde vinterdäck med deras STCC Porsche.. Bernadotte stod det på bilen men han sågs inte till.
Janne Flash Örsholmen 12 February
eftersom jag inte hade någon kamera just då så tog jag iaf med bloggkameran för att iaf få till nånting.. filmade en sväng.

efter detta åkte vi till Sundsta för att kolla på en bil till Linnea, en röd Golf 2 :D precis osm jag har.. den kostar bara 1500 så den är billig. vi ska åka och kolla igen i morgon tror jag.

sen åkte vi hem, och jag slängde mig framför datorn och kollade posten.se efter kollinummer. och ! min 5D har kommit! gick till Ica nästan direkt..
arrived today!
och nu är den här.. :D
arrived today!
arrived today!

ska iväg och testa den ikväll och fota schäfervalpar.. =) Resultatet får ni se ikväll eller en annan dag.. =)

Inga kommentarer: