tisdag 6 januari 2009

Testar litegrann

Hej hej!

Har breddat bloggen lite nu och gjort en ny header. Kommer säkert byta flera gånger om året men just nu får det vara den här.

Håller på med en ny hemsida också då eriknygren.com inte fungerar just nu.
den kommer bli som en sida för min firma jag inte startat än, men snart.


hade gäster här igår också, Linneas mor, far, syskon med flera va här och hälsade på, vi fikade lite kladdkaka och semmeltårta.
på kvällen sen va det ett glas som exploderade av sig själv inne i köket när vi satt i soffan, självklart tog ja kameran, som för tillfället var kittad med ett makroobjektiv, och gick in i köket och tog kort på eländet. Som tur var så var det ett Ikeaglas så det gjorde inte så mycket...

Klarade Fable II igår också, riktigt kul spel faktiskt, inte ofta jag hittar ett spel som går att sitta med i flera timmar i streck och så är det redan slut. Nu måste jag hitta något mer spel att spela.
Någon som har några bra tips på bra äventyrsspel till Xbox 360 ?

nu blir det snart sängen, kanske ska jobba i morgon med att putsa bilar, vi får se.. får reda på det i morgon bitti, om inte det blir jobb så får ja nog sätta mig å läsa lite grejer om att starta eget företag och ja funderar på att gå på ett av de där informationsträffarna dem har på skatteverket om hur allt fungerar, kan ju vara bra, för jag tror nog att ha eget företag är mycket jobbigare än det egentligen är.. eller ? enskild firma som fotograf? några tips?

god natt på er!

Inga kommentarer: