söndag 25 januari 2009

Dem parkerar riktigt bra utanför där jag bor..Har varit hos Antonio hela kvällen och spelat tv-spel, sett på film å tölat en del.. och när jag kommer hem runt kvart i 7 här nu så är det bara 1 plats kvar av ALLA 8 eller 9 rutorna som finns till cirka 27 lägenheter. och tror ni inte att det är en mästare i precisionskörning som parkerat så att ja måste ställa bilen uppe på kanten då..
bra parkering där
den vita linjen i bild får illustrera rutans markering.. då ser man hur rakt å fint bilen står..
så ja får knöka mig in upp på kanten med mitt ena hjul och ställa mig helt galet.

bra parkering där
Kul att ja hade kameran med mig iaf.. har en del andra exempelbilder på dåliga parkeringar som jag upptäckt där jag bor.. tänkte att jag skulle samla på mig en del inför ett framtida klagomål till hyresgästföreningen om vårat överflöd av parkeringsplatser, vi har däremot en gräsplätt stor som 4 fotbollsplaner som skulle kunna bli en fin parkering för hyresgästerna.. är nog typ 2 st i de 27 lägenheterna som överhuvudtaget utnyttjar gräsmattan på sommarhalvåret...
aja, nu har jag skrivit av mig lite iaf..

låt mig också tillägga att detta är parkeringen som jag under sommartid parkerar Bolfen på.. och i just detta fall så hade jag hellre åkt hem till morsan å ställt in bilen i garaget och cyklat eller gått till lägenheten än å klämt in bilen där..

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur gar det med saljandet av Bolfen??? puss

Anonym sa...

hej, det går inte så bra, är nog fel årstid nu också. En ska försöka till våren igen och se om det går bättre då....