lördag 20 december 2008

Julshopping i Karlstad

samma visa varje år, och mer än dubbelt så tråkigt att gå på stan än en vanlig shoppingdag.
Så tycker jag om julruschen på stan så här dagarna innan jul.
Folk till höger å vänster, rakt föröver och rakt bakåt och inga lediga parkeringsplatser heller, Norskar i Audi emot körriktningen i parkeringshuset.. och till råga på allt så regnar det..
från och med nu ska jag köpa julklappar på sommaren, dagarna innan löning...


Dem hade en cool rulltrappa i nån tråkig klädaffär i stan.

Efter stan åkte vi ut till bergvik, fullt med bilar och konstiga parkeringar överallt.

Denna mannen/kvinnan måste ju ha fått sitt körkort i ett flingpaket, han stod parkerad på det där viset.


iaf, fick köpt alla julklappar utom 1, den fixar jag på måndag.
köpte en julklapp till mig själv också, Fotopapper i A4, det behövs alltid och jag hade bara ett kvar i förpackningen ja köpte innan så nu vare dags.

Har mixat lite emil i lönnebergaljud till lillsyrrans julshow på ridskolan idag också..
får se om jag hinner åka dit i morgon och fota lite också.

sista gången för iår på Innebandyn i morgon också, vi spelar kl 18.00 vid tingvallahallarna.

Nu ska jag gå å spela lite Fable II på xbox 360.. riktigt roligt spel faktiskt =)

yeah, that´s my lördag..

Ha det gött!


Inga kommentarer: