lördag 18 oktober 2008

Motion | Pickup | Mat & Film

Hej
nu va det några dagar sen ja skrev något, men idag har det hänt något som iaf kan vara kul att skriva ner, jag och jesper har varit ute och motionerat. Vi tyckte att det va dags att få sig lite kondis och sådära så vi tog en jogging tur i sisu, det va rätt skönt faktiskt. Hoppas på bättre kondition för innebandyn nu :)

ikväll blir det film och god mat.
vi skulle gå och handla och ja tog me mig kameran.

det är höst där jag bor.

på vägen till affären fick jag syn på en snygg pickup och fläkte upp kameran på en halv sekund och tryckte av denna bild.

snygg faktiskt, ska dock ha en Chevrolet nångång.. :D

maten ikväll har sitt ursprung i mexico tror jag, Tacos. det är grymt gôtt.

lite av listan.. Coca Cola längst upp, den är viktigast för min överlevnad.

filmen för ikväll är Righteous Kill med De niro och Pacino, kan ju inte gå fel när De niro är med så det ser jag fram emot.

i morgon är det innebandy igen. vi spelar mot "the Butchers" får se om vi blir slaktade på planen i möra då :D

ha det gött..

Inga kommentarer: