lördag 25 oktober 2008

Bröllop | Maskerad

hej hej.. Idag skulle jag fota porträtten till ett bröllop ute på Bomstad.
det blåste storm ute, så den tänkta platsen för fotograferingen ute på stranden med vänern i bakgrunden gick i stöpet, istället fick vi ta en enfärgad vägg inne där bröllopsfesten skulle vara. Det va svårt att få nå bra ljus överhuvudtaget och det va struktur på bakgrunden, inte bra.
portabel bakgrund vore fint att ha..
och riktiga studioblixtar också.
fick bli som nedan, med 2 st Vivitar 285hv på vardera sida och en sigma blixt bakom som slog mot väggen. Fick en del oönskade skuggor men inte mycket att göra åt med min utrustning.
snabbt snabbt redigerat för bloggen. får sätta mig med bilderna ordentligt under nästa vecka.

Ikväll blir det maskerad/halloweenparty i förtid.. eller nåt i den stilen..


fick bli Pressfotograf jag.. dels för att det passar bäst in med att jag kommer ha kameran med mig :) haha :D har fixat ett ID kort också med den oseriösa bilden ovan.. :) ha en trevlig kväll..

Inga kommentarer: