torsdag 7 augusti 2008

Torsdag | tågstationen | slappardag

stekte Pac Mans till middag idag :)


och efter det kollade jag och Linnea in en ny film som vi inte sett sedan innan, Fools Gold, och den va riktigt bra. verkligen sevärd, rolig.





En "bakom kulissen" bild på saab sessionen :)



jag var vaken hela natten inatt och gjorde färdigt lite bilbilder.
när klockan närmade sig 06:00 tänkte jag att det va lika bra att fortsätta vara vaken en stund till, så jag gick ner till bageriet i Forshaga och köpte mig 2 ostfrallor.
så jag åt frukost, sen gick jag och la mig och sov till ungefär 10.

ska åka till tågstationen strax och hämta min flickvän Linnea, som har varit hemma hos sig i Torsby och hälsat på i några dagar.
på vägen ska jag svänga förbi Peo med skivan där hans bilder finns, och ett bildspel.

Inga kommentarer: